Kroniky

Lovci Veverek - Silvestry - Úsvitcony - Tangroby - Ostatní

Lovci Veverek

I - Bílý hrad - II - „Koule a bílý drak“ - III - Morinex - IV - Danghan - V - Prokletí - VI - Cornatol - VII - Cesta lesem - VIII - Dé Danannové - Porada na Artaedu - IX - Alendil - X - Past - XI - Aerillaron - XII - Intralbrua - XIII - Ať žije král - XIV - Staří známí, nové problémy - XV - Hledání Tary

XII. Dobrodružství - Intralbrua

PJ: Andúne
Úroveň: 7.
Od do: 4. Leten 1999 - 10. Leten 1999 T. V.
Zápisky z dobrodružství v Edhelově deníku
Odkaz na perličky z dobrodružství

I toto dobrodružství je do detailu popsáno v Edhelově deníku, takže je jen lehce naťukneme to nejzajímavější. V Nothanu, odkdu družina vyrážela, jsme přibrali zpočátku nesměle vyhlížející elfí harfenistku (a lupičku) Finderiel, která se však brzy otrkala a hned dalšího rána svedla urputnou hádku se Silwaniel o tom, jestli koupit kotlík se dnem kulatým, nebo plochým.

Z Nothanu jsme se přesunuli do městečka Machenidovy studánky, kde jsme měli místnímu regentovi Tenedovi pomoci najít ztraceného alchymistu. Mnohem více nás však zaujal cirkus, který zrovna byl ve městě, takže došlo k nevyhnutelnému – Lovci Veverek změřili své síly s cirkusáky. Mavor pěstně zápasil s lamželezem (a kupodivu vyhrál), Samanta se předháněla s pouťovým čarodějem v tom, kdo umí lepší kouzla (řekněme, že to skončilo remízou), a Silwaniel si popovídala s jednorožcem… No, nebyl to skutečný jednorožec.

Dalšího dne jsme se vydali do kopců a zjistili, že i malá skupinka skřetů může družině pořádně zatopit… Zvlášť když ti skřeti mají šavle s démonem proti elfům, družina je elfů plná a oba její válečníci se někde zatoulali.

Pátrání po ztraceném alchymistovi Josielovi nás zavedlo na pověstmi opředený zámek Intralbrua (ty pověsti, které jej opřádaly, nám po večerech Mavor předčítal z knížky). Pokud vás zajímá, co všechno zvláštního se v něm dělo, opět vás odkážu na Edhelův deník. Ve zkratce řekněme, nám zámek stavěl do cesty místnosti, jak chtěl, z knih mizely zápisy, objevovaly se a mizely přízračné postava bytosti, a podle slov slečny Valdemary, jež nás v něm přivítala, by se v něm dalo šest let hrát na schovávanou a nenajít se. Na cokoliv byste pomysleli, to se tam mohlo stát… Doslova, protože zámek reagoval na naše přání (více méně). Dávný mudrc Scintio se jej totiž kdysi pokusil přenést z našeho světa do magických sfér, což se mu částečně podařilo, proto v něm nic nefungovalo normálně. Zjistili jsme, že i magie se tu chová nepředvídatelně a mnohem silněji… To bylo radosti, když kouzelníci a hraničáři ráno nameditovali tisíce magů:)

Po několika dnech strávených v tomto magickém časoprostoru nakonec Lovci Veverek přišli na to, jak věci uvést do pořádku. Všechno se to dělo kvůli dcerce starého Scintia, která by v našem světě umřela na nemoc. Podařilo se nám ji vrátit do jejího těla, čímž se zámek přesunul do sfér kompletně, objevil se tu sám Scintio a pod jeho vedením už pak bylo hračkou vrátit se do našeho světa. Lovci Veverek se probudili v kapličce, kde spali noc předtím, než vešli do kouzelného zámku. V jeho nyní již opuštěné zřícenině snadno našli zmateného Josiela, který tu spal čtyři měsíce (a pastýřku Lucii, která spala sto let), a vrátili se s ním do Machenidovy studánky, kde je regent Tened zahrnul alespoň svými díky, když už je nemohl zahrnout zlatem.

Ztráty a nálezy: V Nothanu se ke družině Edhel zase vrátil a Andúne se vydal vyřizovat nějaké záležitosti pro starého krále na sever. K Lovcům Veverek se navíc přidala zcela nová elfí zlodějka Finderiel

Nahoru


83614